Blog o copywritingu – z pasją o marketingu treści! 

kategoria:
Content marketing w praktyce


content marketing

Najnowsze wpisy

jak napisać lead
Jak napisać lead? 

Teksty publikowane w Internecie w ramach działań reklamowych powinny mieć określoną strukturę. Jednym z jej elementów jest lead, czyli wstęp, od którego czytelnik rozpoczyna lekturę. Dlaczego odgrywa on bardzo ważną rolę i jak przygotować go w prawidłowy sposób? Dowiedz się, jak zadbać o skuteczny marketing treści.

jak stworzyć newsletter
Jak stworzyć newsletter, który sprzedaje?

Newsletter to jedna z najpopularniejszych i najczęściej wykorzystywanych form marketingu treści. Za jego pomocą można dotrzeć z przekazem do odbiorców, którzy są nim zainteresowani, jednak aby osiągnąć zadowalający efekt, konieczne jest jego profesjonalne przygotowanie. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak stworzyć skuteczny newsletter.

marketing treści
Treści – dlaczego powinny być unikalne?

Oryginalny, niepowtarzalny content na stronie internetowej to jeden z podstawowych warunków, których trzeba przestrzegać podczas wypełniania witryny. Mimo że intuicyjnie każdy wie, że kopiowanie zawartości z innych źródeł jest niepoprawne i wbrew zasadom, nie wszyscy mają świadomość, z jakimi konsekwencjami wiąże się duplikowanie treści. Przeczytaj artykuł i poznaj skutki tego działania.