Blog o copywritingu – z pasją o marketingu treści! 

Jeśli poszukujesz rzetelnej i wiarygodnej wiedzy na temat copywritingu i szeroko pojętego content marketingu, znajdujesz się we właściwym miejscu. Blog powstał z myślą o każdym, kto chce pozyskać praktyczne informacje na temat zarówno teorii, jak i praktyki działań promocyjnych prowadzonych za pomocą treści. Sprawdź, jak skutecznie się nią posługiwać, aby osiągać określone cele i czego unikać, żeby nie popełniać błędów. Jak optymalnie wykorzystać content marketing? Zobacz liczne przykłady z życia, żeby zrozumieć, w czym może Ci on pomóc. Oddaj się lekturze wpisów i pogłęb swoją wiedzę na ten temat!

content marketing

Najnowsze wpisy

Co wyróżnia dobry content marketing?

Wykorzystanie treści w celach promocyjnych to powszechna praktyka w Internecie. Kluczowa jest jednak skuteczność takich działań, które powinny efektywnie realizować określone cele. W takim razie co to jest dobry content marketing i jakie są jego założenia? Poniżej znajdziesz opis jego najważniejszych cech.

Jak napisać lead?

Teksty publikowane w Internecie w ramach działań reklamowych powinny mieć określoną strukturę. Jednym z jej elementów jest lead, czyli wstęp, od którego czytelnik rozpoczyna lekturę. Dlaczego odgrywa on bardzo ważną rolę i jak przygotować go w prawidłowy sposób? Dowiedz się, jak zadbać o skuteczny marketing treści.

Jak stworzyć newsletter, który sprzedaje?

Newsletter to jedna z najpopularniejszych i najczęściej wykorzystywanych form marketingu treści. Za jego pomocą można dotrzeć z przekazem do odbiorców, którzy są nim zainteresowani, jednak aby osiągnąć zadowalający efekt, konieczne jest jego profesjonalne przygotowanie. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak stworzyć skuteczny newsletter.

Treści – dlaczego powinny być unikalne?

Oryginalny, niepowtarzalny content na stronie internetowej to jeden z podstawowych warunków, których trzeba przestrzegać podczas wypełniania witryny. Mimo że intuicyjnie każdy wie, że kopiowanie zawartości z innych źródeł jest niepoprawne i wbrew zasadom, nie wszyscy mają świadomość, z jakimi konsekwencjami wiąże się duplikowanie treści. Przeczytaj artykuł i poznaj skutki tego działania.

Dlaczego content marketing warto zlecić specjalistom? 

Pozornie może się wydawać, że wdrożenie i wykorzystanie zalet content marketingu jest mało skomplikowane, bo wymaga jedynie pisania i publikowania treści. To jednak całkowicie błędne podejście, ponieważ promocja przy użyciu tekstów wymaga doświadczenia, specjalistycznej wiedzy i fachowych umiejętności, którymi dysponują profesjonaliści. Zapoznaj się z artykułem i sprawdź, dlaczego jeszcze powierzenie content marketingu zewnętrznej agencji jest jak najbardziej prawidłową decyzją.